Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Ο Καραγκιόζης… υποψήφιος (Α΄ μέρος)

ΣΥΝΤΟΜΕΥΣΕΙΣ: Κ= Καραγκιόζης, Χ= Χατζηαβάτης, σε ( ) οι χαμηλόφωνοι μονόλογοι

Ο Καραγκιόζης υποψήφιος!

Χ: καλημέρα Καραγκιόζη, για πού έτσι βιαστικός;
Κ: φίλε μου Χατζηαβάτη, πάω για υποψήφιος!
Χ: για στάσου βρε Καραγκιόζη, πως σου ήρθε αυτή η σκέψη; Εσύ δεν έχεις να φας, που θα βρεις τα λεφτά;
Κ: δεν χρειάζονται λεφτά, αυτός που μου έκανε την πρόταση θα τ’ αναλάβει όλα. Παράβολο (αυτό, μου είπε, μόνο στοιχίζει 15 λίρες, μάλλον με κοροϊδεύει ο μπ-αγά-σας), διαφήμιση στις εφημερίδες και στα ιστολόγια του σεραΐου, προσωπική κάρτα. Είπε ακόμη ότι θα τακτοποιήσει τους δικούς μου σε δουλειές (από τη διαφήμιση θα βγάλεις κι εσύ πολλά σαν επίσημος τελάλης) και ότι θα μου δώσει 100 λίρες για τα προσωπικά μου έξοδα, ρούχα, κεράσματα κ.α.
Χ: δηλαδή, με ποιον κατεβαίνεις;
Κ: με τον Φαγά-αγά φυσικά, και λέω φυσικά γιατί τον είδα σε … όραμα. Εμφανίσθηκε μέσα από ένα σύννεφο καπνού και με καλούσε να τον ακολουθήσω. Ένοιωσα ότι είναι ο άνθρωπός μου, με το πρώτο χτύπημα στην πλάτη. Από εκείνη στιγμή κατάλαβα πόσο ενάρετος και ικανός είναι. Βέβαια βοήθησαν και οι 100 λίρες καθώς βλέπεις καλύτερα όνειρα χορτάτος.
Χ: είσαι τόσο σίγουρος γι’ αυτόν; Εμένα βέβαια, σαν τελάλη, θα μου πληρώσει προκαταβολικά τις κάρτες και τα διαφημιστικά, αλλά εσένα αυτά που σου έταξε θα τα κάνει;
Κ: μα και βέβαια θα μου τα κάνει, μ’ εκτιμάει πολύ, θα με κάνει είπε κι αντιδήμαρχο!
Καραγκιόζης και Χατζηαβάτης

Χ: μα γιατί εσένα ρε φουκαρά; Τι σου βρήκε;
Κ: γιατί έχω μεγάλο σόϊ και πολλούς φίλους, μου είπε. Όλοι οι τσομπαναραίοι ακούν τον μπάρμπα Γιώργη, για να μην αναφέρω και το Μορφονιό (αυτού του ‘ταξα πλαστική στη μύτη), το Νιόνιο, το Σταύρακα, το Γιωρίκα κ.α.
Χ: καλά, δεν αναρωτήθηκες που βρίσκει τα χρήματα που σου δίνει;
Κ: ε, πως! Δεν έχεις δει κάτι μεγαλοεπιχειρηματίες που κάνουν βόλτα τελευταία στην περιοχή, δεν βλέπεις πόσες τρύπες ανοίγουν και πόσο τσιμέντο ρίχνουν μεγαλοεργολάβοι εδώ γύρω; Άσε που είναι κολλητός του σουλτάνου.
Χ: τι κολλητός; Αυτός δεν είναι άνθρωπος του πασά που τόσο καιρό κατηγορούσες;
Κ: δεν είναι ακριβώς έτσι, τώρα είναι ανεξάρτητος, να σκεφθείς έβαλε και το Μέγα Αλέξανδρο υποψήφιο (θα ΄χει φαίνεται κι αυτός μεγάλο σόϊ), πάω όμως τώρα να μην περιμένει στο ραντεβού μας.

Τέλος Α΄ μέρους, συνεχίζεται…

Ομάδα γέλιου του Αλλά..ζω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου