Παρασκευή 16 Μαΐου 2014

Ο Καραγκιόζης… υποψήφιος (Ε΄ μέρος)

-Κ: καλημέρα,εσείς είστε του «Αρα…ζω»; Ποιος είναι εδώ υπεύθυνος;
-Αρά...ζω: όλοι.
-Κ: εεε ….ναι, δηλαδή με ποιον μπορώ να μιλήσω;
-Αρ: ήδη μιλάς με κάποιον.
-Κ: ααα… κατάλαβα. Μα τι κάνετε τώρα; 


-Αρ: Διπλώνουμε αυτά τα έντυπα με το πρόγραμμά μας για να τα μοιράσουμε στους δημότες. Δεν βάζεις ένα χεράκι;
-Κ: ναι, βέβαια, να ρωτήσω όμως μερικά πράγματα; Όπως ας πούμε, ποιος είναι ο αρχηγός εδώ; Που βρίσκεται τα χρήματα; Γιατί το κάνετε αυτό;
-Αρ: κοίτα εδώ δεν έχουμε αρχηγό κι αν εννοείς επικεφαλής, εκλέξαμε στη γενική συνέλευση, επειδή οι νόμοι του σεραΐου το επιβάλλουν για τη συμμετοχή στις εκλογές. Από χρήματα δίνει ο καθένας ότι μπορεί και μαζεύουμε λίγα από έρανο σε φίλους και γνωστούς. Είμαστε λίγο θυμωμένοι μ’ αυτούς που μας θέλουν μόνο για την ψήφο μας και όπως καταλαβαίνεις δεν μας αρέσουν οι αρχηγοί, οι ταγοί, οι χορηγοί κι άλλοι τέτοιοι σωτήρες . Έλα ρώτα με κι άλλα τώρα που τα βρίσκω.
-Κ: μ’ αρέσω εδώ, μπορώ να μπω κι εγώ υποψήφιος;
-Αρ: φυσικά, στείλε μας γι’ αρχή ένα e-mail με βιογραφικό και φωτογραφία.
-Κ: βιογραφικό; Τι είν’ αυτό, τρώγεται; Είναι απ’ αυτά που λένε βιολογικά;
-Αρ: μα όχι, εννοώ, γράψε μας λίγα πράγματα για τη ζωή σου, να πάρε μαζί σου αυτό το υπόδειγμα και γράψε κάτι αντίστοιχο.

Υπόδειγμα:
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΑΡΑ…ζω
Γεννήθηκα: Τότε. Διευκρινίσεις: αποδεκτά όρια μεταξύ 1821 π.κ. (προ κρίσης) και 2222 μ.κ. (μετά κρίσης).
Μεγάλωσα: Εκεί. Διευκρινίσεις: εδώ γράφουμε κάτι συγκινητικό, όπως:
  • Τα παιδιά της γειτονιάς σου, με πειράζουνε,
  • Ήμουν πρωταθλητής στο τσιλίκι στη γειτονιά μου,
  • Εκ γεννηθείς πάσχω από ανίατη ασθένεια για την οποία οι γιατροί μου έδωσαν ελάχιστο προσδόκιμο ζωής τα 97 χρόνια,
Σπούδασα: Κάτι (αν το κατάφερες αυτό, πρόλαβες να το κάνεις μάλλον πριν την κρίση. Αν πάλι δεν έφυγες ακόμη μετανάστης, βολεμένο σε κανένα delivery σε βλέπω, τυχεράκια! Εκτός πια κι αν είσαι από τα «δικά μας παιδιά»)
Μέλος συλλόγων: Κάποιων. Όπως:
  • Σύλλογος προστασίας απειλούμενων με εξαφάνιση αγρίων ζώων του τροπικού δάσους Πλατείας Ειρήνης
  • Ομάδα διάσωσης ασκούμενων περιπατητών-ποδηλατών από βροχή χρυσοφόρων αστεροειδών (υπό μορφή τούβλου) στην περιοχή Κρουσίων
  • Σύλλογος προστασίας ανυποψίαστων ταβλαδόρων και άλλων ρεμβαζόντων στην περιοχή του πάρκου, από τυχαία εκροή τσιμέντου (από το γνωστό ρήγμα του Δήμου)
  • Σύλλογος μαχόμενων βιοκαλιεργητών κατά καταχθόνιων όντων εξοπλισμένων με σατανικά όπλα, εκτοξεύοντα επικίνδυνα χημικά τύπου λιπασμάτων-φυτοφαρμάκων
Εργασία: (καλά αυτό το βάλαμε γι’ αστείο)
Ο λόγος που ασχολείσαι με τα κοινά: Διάφοροι. Όπως:
  • Πρέπει να ολοκληρώσω, ΤΩΡΑ.
  • Έχω ανάγκη να προσφέρω, αφήστε με, σας παρακαλώ.
  • Να περνάει η ώρα, τι να κάνεις αν δεν έχεις δουλειά;
Οικογενειακή κατάσταση: (ισχύουν σχεδόν όσα και στις σπουδές)

[Την άλλη μέρα]
-Αρ: {σκαλίζει κάτι χαρτιά πάνω στο γραφείο του εκλογικού} μα τι δουλειά έχει εδώ αυτό το μέλι; Α καλώς τον Καραγκιόζη, καλημέρα, μας έστειλες το e-mail;
-Κ: να το μπροστά σου.
-Αρ: μα αυτό είναι μέλι, άλλο εννοούσα εγώ. Δεν πειράζει, έφερες το βιογραφικό;
-Κ: βέβαια, ορίστε!

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ
Γεννήθηκα τότε. Όταν ο λαός έψαχνε αντίδοτο στη δυστυχία του.
Μεγάλωσα κάπως, αλλά αναγκάζομαι να μένω νέος και σε φόρμα επειδή οι περίοδοι λιτότητας δεν λένε να τελειώσουν. Πάσχω από ανίατη ασθένεια η οποία εκδηλώνεται με κρίσεις γέλιου στις παραστάσεις μου και για την οποία, όπως με βεβαίωσαν οι γιατροί, δεν ανακαλύφθηκε θεραπεία. Ακόμα.
Έχω σπουδάσει σκληρά από2 χρόνια στην κάθε τάξη του δημοτικού, (έκανα επανάληψη την κάθε τάξη για να μαθαίνω καλύτερα), αλλά την ΣΤ’ την έβγαλα με την πρώτη (με βοήθησαν και λιγάκι γιατί έπρεπε να πάω φαντάρος).
Δεν έχω σπουδάσει οικονομικές ή νομικές επιστήμες, διοίκηση επιχειρήσεων, it management, MSc κ.α. αλλά ξέρω το γείτονά μου. Μ’ αγαπούν και όλα τα παιδιά της περιοχής.
Είμαι μέλος των συλλόγων:
  • Eξαπατηθέντων, από πολλά υποσχόμενους πολιτικούς , πολυτέκνων,
  • Πληγέντων, από την υπερβολική ανάπτυξη, ανέργων,
  • Eπικηρυχθέντων για αδιευκρίνιστο λόγο καλλιτεχνών έναντι αδρής αμοιβής (από το σεράϊ).
Έχω κάνει σχεδόν όλα τα επαγγέλματα. Φούρναρης, γραμματικός, γιατρός, διπλωμάτης κ.α. Περιέργως δεν σταδιοδρόμησα σ’ αυτά, ελπίζω όμως, σαν υποψήφιος (αλλά και σαν σύμβουλος) να τα πάω καλύτερα.
Με τα κοινά αποφάσισα ν’ ασχοληθώ μετά από μια κρίση πολυμυαλίτιδας (γ@μώ την εξυπνάδα μου) που εκτός από την καμπούρα μ’ άφησε και την ακραία πεποίθηση ότι η τύχη του Δήμου ανατέθηκε στα χέρια μου. Μ’ ενοχλεί επίσης εκείνο το πενταόροφο σεράϊ απέναντι από το καλύβι μου που μου κρύβει τον ήλιο.
Μόνη μου περιουσία είναι ένα σεντόνι, μια λάμπα και κάτι χάρτινες φιγούρες. Ούτε εξέδρες, ούτε καπνοί, ούτε φιογκάκια, κορδέλες και λουλούδια στην πίστα.
Α, ναι! Έχω και ‘γώ παιδιά και καταλαβαίνω τον πόνο της μάνας.
(εδώ τελείωσε το βιογραφικό μου, Κ.)

-Αρ: πολύ ωραία, εξαιρετικά! Φωτογραφία έφερες;
-Κ: ναι, μόνο που είναι κάπως παλιά.
-Αρ: δεν πειράζει, για να δω; Μα εδώ είσαι στο γάμο σου, δεν έχεις άλλη;
-Κ: δεν βγήκα άλλη φωτογραφία από τότε, είναι ακριβές και δε μου περισσεύουν.
-Αρ: καλά, άφησέ την, εδώ οι άλλοι, ή βάζουν φωτογραφίες από το νηπιαγωγείο ή ξανάνοιωσαν με photoshop.
-Κ: τι είν’ αυτό πάλι, κανένα μαγικό φίλτρο;
-Αρ: μπορείς να το πεις κι έτσι. Απ’ ότι φαίνεται θα μάθεις πολλά από τα καινούργια συστήματα μαζί μας, αυτό δεν μας ανησυχεί όμως γιατί τα παίρνεις εύκολα. Έχουμε να μάθουμε κι εμείς πολλά από ‘σένα. Πάντως να ξέρεις, από αυτή τη στιγμή είσαι υποψήφιος.

Τέλος Ε’ μέρους... Συνεχίζεται
Ομάδα γέλιου του Αλλά…Ζω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου